czwartek, 3 marca 2011

MOJE PIERWSZE CANDY


Bardzo się cieszę, że ta chwila już nadeszła ;)  Uwielbiam prezenty, a szczególnie lubię obdarowywać prezentami ;)
Z okazji 100 postu oraz takiego słodkiego dnia jak dzisiaj ogłaszam wszem i wobec o moim pierwszym CANDY !!!!!!!!!!!!!!
Zabawa trwa od dziś tj.od 3 marca do 31 marca 2011r. do północy
Losowanie odbędzie się 1 kwietnia - to taki wesoły dzień, ale wcale to nie będą żarty ;)
 Zasady zapewne wszyscy znają, ale przypomnę:
- proszę o umieszczenie komentarza pod postem
wyrażającego chęć udziału w zabawie
oraz podlinkowanie zdjęcia z informacją
o Candy na swoim blogu
- będzie mi bardzo miło,jeśli powiększy się
grono moich obserwujących :) tymbardziej, że dla obserwatorów mojego bloga będzie zestaw niespodziankowy ;)
-osoby nie posiadające bloga
proszę o pozostawienie swego maila pod komentarzem
NAGRODA GŁÓWNA:
Mam nadzieję, że wszystko dobrze widać, jednak jeszcze wymienię z osobna ;)
- dwa jajeczka wielkanocne zrobione metodą "karczocha"
- 3 puszki wykonane techniką decoupage.... w środku na ZWYCIĘZCĘ czekają miłe niespodzianki ;)
- szkatułka wykonana metodą " karczocha" - w środku niespodzianka biżuteryjna ;)
- sporo serwetek do decoupage - ponad 20 sztuk .... tak dobrze ponad tą liczbę ;D
- drewniane serduszko do ozdobienia techniką decoupage
- zestaw gadżetów do scrapbookingu - mix cekinów, kolorowe tasiemki, oczka, biedronki, żabki, motylki z filcu, liście preparowane itd.
- na pewno coś jeszcze dorzucę extra ;)

Kilka dokładniejszych fotek:





Mam nadzieję, że jak na pierwsze CANDY jest dość atrakcyjnie .... do wszystkiego włożyłam dużo serca i zaangażowania....
ZAPRASZAM SERDECZNIE

BĘDZIE DODATKOWO:
NAGRODA POCIESZENIA

A dla obserwatorów mojego bloga będzie dodatkowy ZESTAW NIESPODZIANKOWY, ale jego zawartość ujawnię dopiero w ostatni dzień przed losowaniem.

Jeszcze raz zapraszam i mam nadzieję, że ktoś się na te moje "cukierasy" skusi ;)

153 komentarze:

  1. Oczywiście, że jestem chętna na te cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejka pewnie będzie jak w PRL-u ale szczęścia spróbować trzeba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, taki zestaw aż dech zapiera:-)). Mi osobiście jajeczka na karczocha "leżą" na sercu:-).Z tym , że z zasdy nie uczestniczę w candy - taka trochę ze mnie dziwaczka w tej kwestii;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja spróbuję chociaż szczęścia to ja w takich zabawach nie mam ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!
    Ustawiam się co prędzej i ja w kolejkę po te kolorowe skarby:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. AAle fajne cukieasy:))ustawiam sie w kolejecce:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce,może mi u Ciebie szczęście dopisze.Nagroda pocieszenia boska puszka ze słoniem oj pomarzyć można.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo,Paulina widzę,że się z cukierasami postarałaś:-) Na bogato jest-ja to fetyszystka serwetkowa jestem,więc się na nie ślinię-heheh.
    Dopisz mnie proszę.Pozdrawiam,Magda:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się na takie piękne candy!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda wianki i to jakie piękne!!! Ja nie umiem tych karczochów robić:D Więc chętnie bym takie jedno jajco przygarnęła hihi;) Że o reszcie nie wspomnę;)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja stoję w kolejce po nagrodę pocieszenia bo w głownej są rzeczy których nie wykorzystam ale w tej "pocieszance " sa tak śliczne jajka że normalnie nie wiem co napisać !
    podziwiam

    zmorki.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, podziwiam i czekam na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie mam swojego bloga,ale bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu tych cudeniek.Pozdrawiam.

    buniek63@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się na te słodkości i zapraszam do mnie:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne cudownosci :D Ustawiam się w kolejce z nadzieją na wygraną :D

    OdpowiedzUsuń
  16. prawdziwa uczta! super candy,zapisuję się. gorądo pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały zestaw! I ja się skuszę, a nuż się uda :-)
    trabaya.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Och jakie cudownosci .
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się na te słodkości:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje candy zapiera dech w piersiach! cudne! kurcze ale bym chciała się nauczyc zdobic wstążkami jajka wielkanocne:) pozdrawiam ciepło z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję "100" i ustawiam się w kolejce po te słodkości. Co prawda karczochy robię sama , ale ta reszta bardzo mnie interesuje.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cuda rozdajesz! Gratuluję pięknego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się skuszę na pewno :)
    http://mojtworczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej jakie słodkości. ustawie się po nie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  25. very nice gifts, I hope the best :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też staję w kolejce po cukierasy. Jeszcze nigdy nie brałam udziały w Candy. Może szczęście mi dopisze?
    W dodatku zaraz pod swoją imienniczką stoję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam zapomniałam dodać adres bloga:
    http://indzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wpadłam dzisiaj na Twojego bloga i jestem zachwycona tymi jajeczkami. Są świetne. Pewnie dużo pracy na nie trzeba, prawda?
    Oczywiście chciałabym sprówobać szczęścia w Twoim pierwszym Candy!

    OdpowiedzUsuń
  29. No piekne te jajeczka! zapisuje sie w te pędy!!:D
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczności, ustawiam się grzecznie w kolejkę może akurat do mnie trafią. www.wredulowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodziutkie są te rzecz , więc zgłaszam swój udział. Ewa (ewa4444@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłoby wspaniale wygrać takie cukiereczki... więc zapisuję się i czekam z nadzieją. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. ileż tu u Ciebie kolorów!!! czuć wiosnę! zapisuję się po cukiereczki i zostaję na zawsze!
    pozdrawiam ciepło,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty się zastanawiasz, czy ktoś się skusi. Chyba kokietujesz :-)Takie cudeńka , każdy chce posiadać, ja też!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja ustawię się w kolejeczce spróbuję swojego szczęścia zwłaszcza,że tyle tu sliczności,pozdrawiam i zapraszam do siebie na odwiedzinki...

    OdpowiedzUsuń
  36. Na takie slodkosci to ja sie skusze :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapiszę się i ja (kikona1@gmail.com).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. o mamuniu ile wspanialosci naszykowalas, oczywiscie sie zapisuje i pozdrawiam
    http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj, tak! Ja też postoję! :) Szkatułka karczochowa bardzo przypadła mi do gustu i zapragnęłam taką mieć! :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Candy jest bombowe :)
    I tyle atrakcji, jajka wielkanocne są boskie:)
    Spróbuję, może się uda:)
    A że blog mnie zaciekawił, już dodaję do obserwowanych
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  41. Super słodkie candy!z przyjemnością staję w kolejce po te cuda :-)
    Pozdrawiam!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Och, nie masz co się obawiać - candy jest bardzo atrakcyjne! W wielką radością zawalczę o słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam sie w kolejsce bo jest o co walczyc.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mimo że kolejka bardzo bardzo długaśna sie zrobiła i Ja sie ustawie w kolejce po takie cudowne cukieraski.
    Pozdrawiam i gratuluje talentu, tez bym tak chciała.

    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ohh cudowne te Twoje jajka! ;D
    Uwielbiam tego typu prace..
    Więc chętnie się zapisze:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacyjne cukiereczki, szczególnie jaja:) Ustawię się szybciutko w kolejce. Pozdrawiam
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzień Dobry

    Co ja bym dała ,żeby w moim koszyczku taka cudna pisanka się znajdowała.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne.. te puszki i żabcie! Zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurczaki są super! zakochałam się! :*
    http://flintolinkascrappassion.blogspot.com/

    powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  50. piękności przydatności :)
    może się uda- taki prezent na urodziny (31.03) to bym było coś :)
    pozdrawiam
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjne candy :).

    Od dzisiaj będę bardzo grzeczna, to może szczęście uśmiechnie się do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  52. wspaniale Candy, oczywiscie zapisuje sie i ja :-))))

    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja ustwiam się w kolejce ;)
    http://jot-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie cuda można u Pani wygrać! Z chęcią się zapisuję:)
    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję "setki", pozdrawiam i ustawiam się w ogonku :)

    mmmmm takie słodkości:)

    http://czarnul-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też sie zapiszę, mmm śliczne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja sie dopisuje, mam rowniez wielka prosbe gdyz jestem tu nowa jak dodac kogos linka do swojego bloga ale nie do postow? z gory dziekuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Tyle tych słodkości. Jestem łakomczuchem i stoję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  59. Cuda! Marzy mi się taki zestaw. Staję w kolejce, może mi się poszczęści:)
    http://joanna-strawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się, nagrody są cudowne :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  61. To ja też się zgłaszam :) :)
    Uwielbiam scrapbooking :D tylko niestety nie mam czasu się tym zajmować częściej niż przed świętami/urodzinami kogoś bliskiego :(

    OdpowiedzUsuń
  62. wszystko takie piekne az dech zapiera

    aleksandra.kutyma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią wezmę udział w konkursie :) Już dodałam wpis na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne słodkości :)
    Zgłaszam się, może dopisze mi szczęście :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Ile tu pięknych rzeczy :) może będę miała szczęście :)

    dorotka.dopart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolejka długa :D Ale warto na takie cukierasy poczekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :) Miło by było wygrać tyle zajefajnych rzeczy. CUDOWNIE!

    OdpowiedzUsuń
  68. Just amazing candy, dear!
    Thanks a lot for a chance to win!

    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  69. Grzecznie i cierpliwie staję w tej długaśnej kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Zawsze podziwiałam jajka ozdobione ta techniką- są cudne =}
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkie te cukieraski są świetne, ale ta szkatułka jest przecudna :) Dlatego zapisuję się do zabawy i czekam na wyniki losowania ;)
    Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    http://olinka85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. ale cuda można przygarnąć. Ustawiam się zatem w kolejeczce, bo WARTO !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też zapisuję się na te cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja także ustawię się w kolejce po te cudeńka.Pozdrawiam Bożena anielskie-sekrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja także ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję Pierwszego Candy :) Zapisuję się w kolejkę do losowania :) Cukierki naprawdę kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Kolejka strasznie długa ale spróbuje swojego szczęścia :)

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Hehe przypada mi fajny 90-ty nr :)))
    Witam wszystkich kolejkowiczów :)))
    Gratuluje pierwszego candy - super emocje prawda???
    Pozdrawiam
    http://magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapisuję się i zapraszam na moje Candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ustawiam się w ogonku:D
    Info umieszczę na moim drugim blogu z rękodziełem:
    http://nordberd-moonat.blogspot.com/2011/03/candy-moonatowe.html
    A może mi się poszczęści???

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak widać nie jedna się już skusiła, a skuszę się i ja! Ale czyż można by było przejść obojętnie obok czegoś takiego???
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystko bardzo piękne, zatem zapisuję się i trzymam oczywiście kciuki za każda z nas, ale tak cichutko najbardziej za siebie... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się.
    Teraz tylko trzeba będzie niecierpliwie czekać na wyniki :)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja tez się dopisuję do listy chętnych na te skarby:)
    Pozdrawiam!:)
    monikam1987@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Prześliczne te słodkości, również się zapisuję :)
    martynahen@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaszam się
    informacje o candy zostawiam tutaj:
    http://monika107200.pinger.pl/

    mój mail: monika_bdk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Chętnie się skuszę na te wspaniałości!
    Zapraszam również do mnie na słodkości:)
    Pozdrawiam:)

    http://szufladadany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. jakie cudne candy:) chetnie wezmę w nim udział:)

    OdpowiedzUsuń
  89. aale zestaw! a lista komentarzy jeszcze bardziej imponująca ;)wpiszę się i ja:)

    pozdrawiam Gosia

    malgorzata-tynecka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Rosnąca kolekcja Twoich pisanek jest rzeczywiście imponująca. Szczególnie podobają mi się te z wstążeczka w kwiatuszki.. They're so cute :-))) Trzeba jednak przyznać, że to kosztowne hobby. Dlatego ustawiam się w kolejce do CANDY :-) Let's play!

    Karolina

    prokaro@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja się dopisuję do kolejki.

    elenowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Kolejka po te cuda bardzo długa, ale zapiszę się i ja, może szczęście mi dopisze?

    OdpowiedzUsuń
  93. super candy, jak tego duuużoooo ;) z przyjemnością staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  94. To mój pierwszy raz, ale z wielką chęcią się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja też się ustawiam w kolejce.... http://kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękności ustawiam się w kolejkę i ja.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. z przyjemnością wezmę udzial
    kociee.blogspot.com

    ps.
    cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  98. cześć. Jestem u Ciebie po raz pierwszy ale po przeczytaniu i obejrzeniu Twojego bloga to napewno nie ostatni :) I chętnie spróbuję swojego szczęcia w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Jak tu dużo słodkości a ja łasy kotek na słodkości więc się ustawiam w tej długiej kolejce.
    agnieszka_golba@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i jestem więcej niż zachwycona.
    Masz talent ,a przede wszystkim cierpliwość do takich rzeczy. Spróbuję swojego szczęścia w Candy . : )

    OTO MÓJ E-MAIL:
    ilonagostomczyk4@wp.pl

    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  101. Wspaniałe candy.Zapiszę się do zabawy.Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  102. Chetnie też wezmę udział ;))
    sylka2@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  103. Słodziuchne cukierasy, a słodycz bardzo potrzebna w dobie drogiego cukru :-)
    staję dzielenie w kolejce
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  104. chciałbym wygrać te rzeczy. zapiszę się

    OdpowiedzUsuń
  105. Prześliczne te rzeczy.Pozdrawiam gorąco i staję w kolejce. dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. śliczności - ustawiam sie w kolejce
    illion@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę. Piękne rzeczy i to w dodatku do wygrania. Zapisuję się więc. ilonastepnik@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Pierwszy raz się spotkałam z tą metodą karczocha, muszę przyznać, że wygląda to wszystko bardzo imponująco. :) A słodkości prześwietne, ustawiam się po nie w kolejeczce. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  109. Slodkosci, slodkosci :) aj aj , nigdy dosc! dalaczam sie :) i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  110. Mam nadzieję, że będzie na szczęście
    http://zarazjuka.blogspot.com/
    zarazjuka@yandex.ru

    OdpowiedzUsuń
  111. Tyle wspaniałości, że grzech się nie zapisać, lista długa ale może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Nie można przejść obojętnie :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  113. nie sposób się nie ustawić w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  114. Dieta. dietą, ale na takie cukiereczki to jednak skuszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  115. This candy like a dream!!! My link on the panel: http://olgabest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Och jakie śliczne cukiereczki
    Zapisuje sie ja i moje poleczko D
    http://poleczko.fotolog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  117. ufff jakie piękności, grzecznie ustawiam się w kolejce http://decoupageagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. оооо,как красиво!И все нужное!))
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję okrągłej seteczki
    Bardzo ciekawe rzeczy robisz

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja ja jaaa się zapisuję na takie cukierasy!!!!!
    I zapraszam też do mnie na candy.
    Pozdrawiam
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. i ja się ustawiam w kolejce po te śliczności.

    Ania andziulkaaug@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. zgłaszam się także. emilka_gyca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. kurcze źle podałam e-mail: emilka_gryca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. to i ja stanę w kolejce:)
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. bardzo chętnie się zapiszę :)
    http://maka-sol-woda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. haaa a ja zakochałam się od razu w zestawie pocieszenia, ten słoń !! dlatego się zapiszę ;-)
    i życzę kolejnych postów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  127. po prostu czuję, że chcesz mnie wylosować... prawda, że chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  128. ojej jak długa kolejka, ale co tam też stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Wydłużam kolejkę:)Bloga nie posiadam niestety, oto mój adres:

    agamatosek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja zapewne ostatnia w tej długaśnej kolejce:)Ale stanę i grzecznie poczekam, może los sie do mnie usmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  131. Cudowności! Staję ;)
    pozdrawiam
    maja1101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. ja też się zgłaszam :)
    co prawda na ostatnią chwilę ale zawsze :)

    karolka20_84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. DZIĘKUJĘ WAM WSZYTSKIM...TA LICZBA CHĘTNYCH OSÓB PRZEKROCZYŁA MOJE NAJŚMIELSZE OCZEKIWANIA. JA BIORĘ SIĘ DO PRACY, BO JEST TERAZ CO PRZYGOTOWYWAĆ DO ....CHCIAŁAM NAPISAĆ JUTRA, ALE TO JUZ DZISIAJ ;)
    WSZYSTKIM SERDECZNIE DZIEKUĘ, CIESZĘ SIĘ, ŻE PODOBAJĄ SIĘ WAM PEZENTY PRZEZE MNIE PRZYGOTOWANE,ŻYCZĘ POWODZENIA!!!!!
    ------ OFICJALNIE ZAMYKAM LISTĘ ------------
    =====================================

    OdpowiedzUsuń