poniedziałek, 31 stycznia 2011

WYRÓŻNIENIE - PRZEMIŁA NIESPODZIANKA DNIA DZISIEJSZEGO ;)


Dosłownie przed chwilą zauważyłam dodany komentarz, który bardzo mile mnie zaskoczył ;)
Dostałam wyróżnienie od Magdaleny

Jejku, Magdo bardzo Ci dziekuję za tak przemiłą niespodziankę..... tymbardziej, że jesteś pierwsza osobą, która mi takie wyróżnienie przyznała ;D

Uwielbiam niespodzianki, a ta szczególnie jest dla mnie ważna, gdyż cieszę się, że to co robię i tu zamieszczam się komuś podoba!!!!! Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wyjaśniam zasady:
1. Należy podziękować za wyróżnienie
2. Umieścić u siebie link do bloga, która nam wyróżnienie przyznała
3. Należy umieścić u siebie logo wyróznień
4. Przyznać nagrodę 10 blogom
5. Umieścić linki do tych blogów
6. Powiadamiamy wyróżione przez nas osoby ;)

Dodatkowo należy napisać listę rzeczy, które sprawiają, że jesteście szczęśliwi!!!!!!

UWAGA!!!!!!!!! UWAGA!!!!!!!!!
Moje wyróżnienia popłyną do następujących blogów:
1.  Decou-Galeryjka
2. Alicja
3. Magdalenowe
4. Galeryjka ME-GA
5. Janeczkowo
6.Zamaskowana
7.Agaphcia
8. Słodko-gorzko
9.W zielonym domku
10.Zielona szmatka

Oczywiście kolejność nie oznacza miejsc- wszystkie powyższe blogi są bardzo interesujące...często na nie zaglądam i PODZIWIAM!!!!!!

Dla mnie największym szczęściem jest moja rodzina.....to taka rodzina przez duże R...... to ona daje mi siłę aby się spełniać, aby robić coś innego......... coś, co ubarwia życie.....
Odkąd pojawiły sie kolejno dzieci zaczęłam patrzeć na życie zupełnie z innej perspektywy..... to one dają mi szczęście..... to ich uśmiechy .....gesty .....słowa...... sprawiają, że jestem tak na prawdę SZCZĘŚLIWA!!!

Przyjaciele- nie jest ich wielu, ale Ci, którzy są blisko mnie dają mi poczucie szczęścia poprzez szczerość, bezinteresowność i wiem, że mogę na nich polegać.......
Podróże - dają mi szczęscie poznawania czegoś nowego
I to co robię sprawia, że jestem mega szczęśliwa!!!!!

Owszem są rzeczy materialne, i niematerialne..... ale one stanowią tylko dodatek...jakby taki deser zaserwowany po daniu głównym ..... a deserem ja nigdy nie pogardzę, ale też mogłabym bez niego zyć!

Szczęścia życzę Wam wszystkim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



4 komentarze:

  1. dziękuję baaaardzo! i gratuluję Tobie wyróżnienia - zasłużyłaś na nie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za wyróżnienie od Ciebie. Jest mi bardzo miło. Cieszę się bardzo, że zaglądasz do mnie. Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję!

    OdpowiedzUsuń