poniedziałek, 28 marca 2011

Dziękuję za kolejne WYRÓŻNIENIE mojej skromnej twórczości !!!!

Dawno nie miałam czasu na czytanie komentarzy pod postami, ale dzisiaj nadrabiam zaległości...... później postaram się poodpisywać na pytania...
Patrzę sobie i czytam, a tu niespodzianka...... dostałam wyróżnienie od MARZYCIELKI  za co jeszcze raz bardzo DZIĘKUJĘ!!!!


Jest mi niesłychanie miło, że to co robię jest doceniane. Zawsze jestem otwarta na wszelkie sugestie, słowa krytyki jednak najmilsze są oczywiście te miłe przekazy !!!
Wyróżnienie należy przekazać  7 kolejnym blogom oraz napisać 7 rzeczy o sobie. 
Dzisiaj odkryję przed Wami trochę prywaty...a niech tam będzie ;) 

1. Uwielbiam podróże - gdziekolwiek, liczy się sam fakt poznawania nowego, chociaż jestem typem, który powraca do swoich ukochanych miejsc ;)
2. Nawiązując do poprzedniego punktu to takim ukochanym miastem poza rodzimą Gdynią jest Zakopane
3. Dziewczyna znad morza ale nie umiem pływać - i chyba się już nigdy nie nauczę
4. Nie cierpię pajaków
5. Uwielbiam owoce morza , zresztą takie tradycyjne owoce również ;)
6. Uwielbiam obdarowywać prezentami swoich bliskich ale nie tylko...generalnie nadawałabym się na Św. Mikołaja tylko z zdecydowanie większą częstotliwością obdarowywania:)
7. Płaczę na wzruszających scenach w filmach

Wyróżnienia przekazuję :
 1. Janeczce z bloga janeczkowo za jej piekne prace szydełkowe ...zresztą zaskakuje mnie ta zdolna kobietka w technice sutaszu...wielki podziw dla zdolności !!!

2. Marina za prześliczne zdobienia przedmiotów w technice decoupage - polecam tego bloga!!!
3. Danusi z bloga sciborowka , która jest kolejną zdolną osóbka w blogowym świecie....... która to dodatkowo przenosi nas w świat ciepłego domu, w świat zapachów, pięknych zdjęć , które zapraszają nas do wspaniałej krainy.... i kiedyś tam przyjadę!!!!
4. kreatywniecom za wspaniałe i oryginalne pomysły , filcowych i decoupażowych inspiracji
5. alter-ego-hannah za przepiękną biżuterię sutaszową, którą podziwiam każdego dnia i napatrzeć się nie mogę!
6.pinki - to kolejna osoba, która zachyce mnie przepiekna bizuterią sutaszową...takich zdolności ja mogę tylko pozazdrościć !
7.migoshia za przepiękne pisanki wszelakich postaci, decoupażowe cudeńka ,za pomoc w przetrwaniu na Dukanie...czyli za wspaniałe przepisy - zresztą co tu pisać...sami zobaczcie!!!!

Najchętniej wyróżniłabym wszystkie blogi, które obserwuję.... bo 7 to zdecydowanie za mało.
Polecam odwiedziny na powyższych blogach, a nie pożałujecie!!!

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i wszystkie miłe słowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Paulinko bardzo dziękuję za wyróżnienie i tyle miłych słów skierowanych pod moim adresem.
    Bardzo dziękuje
    Całuję
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie i wszystkie dobre słowa, 3mam kciuki za Dukana, im nas więcej, tym raźniej ;)))

    OdpowiedzUsuń