poniedziałek, 31 października 2011

Bombeczki w stylu PATCHWORK


Na Wielkanoc zrobiłam tą metodą kilka jajeczek przy użyciu cienkiego filcu. Tym razem na znanym portalu aukyjnym zakupiłam mnóstwo przeróżnych kawałków materiałów. Na początek bombeczki w czerwieniach z dodatkiem złotej wstążki .
Bardzo przyjemnie robi się te bombeczki, zdecydowanie mniej czasu zajmuje ich wykonanie w porównaniu do karczoszkowych. Karczoszki oczywiście bardzo lubię i nie zamierzam z nimi kończyć mojej przygody.
Mam całą szafę wypełnioną kulami styropianowymi przeróżnych rozmiarów, więc wystarczy ich i na karczoszki i na patchworki, a także na bombki decoupage... oby tylko czasu wystarczyło na to wszystko!!!


Na zdjęciach są bombeczki w rozmiarach 12 cm - to ta na stojaku, następnie 10, 8 ... a te dwie najmniejsze są rozmiaru 6 cm.


Jak widzicie nie próżnuję. Mój dzień wydłużył się o kilka godzin, natomiast znacznie skrócił się czas na spanie.Wniosek o przedłużenie doby został odrzucony, więc jakoś trzeba sobie radzić ;)

Mam sporo fotek do wstawienia. Muszę Wam pokazać efekty pracy ostatnich trzech weekendów...samych bombek jest ponad 30 szt, do tego szyszki i jeszcze wytwory decu...
Dzisiaj już chyba nie dam rady, gdyż za chwilkę wsiadam w auto i jadę odwiedzić moich bliskich, którzy odeszli.... i tak będzie do jutra wieczór.... ale jak tylko czas pozwoli to znowu się pojawię z kolejnymi foteczkami.

Miłego dnia!!!


11 komentarzy:

  1. Strasznie mi sie podobają te bombki,oj jak już teraz zaczęłaś ozdabiać kule styropianowe to stworzysz tyle bombek,że wystarczy na ozdobienie całej choinki.Czekam na resztę piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulinko-cudne te Twoje bombki:) Może uda nam się kiedyś umowić na jakieś wspólne dłubanie?
    Pozdrawiam,Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pokazujesz wspaniałości. I mam wielką nadzieję, że święta będą jeszcze fajniejsze niż myślisz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te bombki, chyba muszę spróbować zrobić podobne, bo do tej pory tylko karczochy robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulinko Ty znowu szalejesz twórczo i ciągle mnie zaskakujesz nowymi pomysłami wszystko jest śliczne ale ten anioł z poprzedniego posta to istna rewelacja :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz doczytałam, że to jest choinka ale ze mnie gapa, to niech będzie anielska choinka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne bombki a choinka i mikolaj z poprzednich postow rewelacyjne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń