poniedziałek, 31 października 2011

Świątecznie się zrobiło ... CHOINECZKA

Tak, dla nie koniec października zawsze oznacza to samo...jutro Dzień Wszystkich Świętych , a jak ten dzień minie to już bardzo bardzo szybko czas zleci do świąt.

U mnie klimaty świąteczne są co prawda od lata, bo w wakacje zrobiłam całą siatę bombek.... później była przerwa, a teraz prace ruszyły pełną parą....

Tym razem choineczka...pierwsza w tym roku.... a kolejne dwie czekają w kolejce ;)





W tym tygodniu kończę już zakupy prezentów świątecznych i wyjazdowych... zostało mi dokupienie już tylko kilku drobiazgów. Większość prezentów już od dawna zapakowana w ozdobne papiery itp. .... oj nazbierało się tego sporo .... przy ścianie mam już dwa wielkie kartony zapełnione po brzegi, do tego siatki, siateczki....ciekawa tylko jestem jak ja to zmieszczę w te walizki ...będą kombinacje.... całe szcęście, że poprzednie partie wysłałam paczkami, bo oni by nas do tego samolotu nie wpuścili, albo o jakiś przemyt czy handel jeszcze posądzili :D

W tym roku ilość prezentów świątecznych i pozostałych zwielokrotniła się nawet już nie wiem ilu krotnie.
Święta planujemy spędzić w bardzo szerokim gronie, więc dla każdego trzeba było przygotować coś specjalnego....
A jak tam u Was... niektórzy pewnie jeszcze wcale nie myślą o tych klimatach......chociaż jak obserwuję blogi to jednak na wielu Waszych blogach zrobiło się już klimatycznie ;)

Pozdrawiam... ale na dzisiaj to jeszcze nie koniec...tak więc do zobaczenia !!!


5 komentarzy:

  1. Pokazuj co tam jeszcze wykombinowałaś ,strasznie lubię do Ciebie zaglądać ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super choinka. Ja moje zaczynam od góry, może wygląda nie w tą stronę, ale góra choinki mi się bardziej podoba. Mikołajek super, zadziwiają mnie Twoje pomysły (a może na kuli i z filcową brodą i czapeczką?).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń