czwartek, 27 stycznia 2011

Zmagania z filcem - obrazek

Zrobiony z tzw. resztek. Nie kupowałam od razu kartona czesanki, ponieważ nie wiedziałam jak to z tym filcowaniem u mnie będzie.........
Kupując na jedej z aukcji zobaczyłam, że ta osoba robi wyprzedaż resztek...nie wiedziałam jakie to będą kolory, wiedziałam tylko jaka będzie łączna waga..... kolorki przyszły dość fajne jak na tak okazyjną cenę i w sumie sporo z tego wyszło..... kulki, torebeczka.....iz ostał mi woreczek różnych kolorków.....
dumałam, których jest najwięcej i co z nich można by było zrobić..... i ułożyłam taki obrazek......
Dół trochę ciemny, ale cóż ..... z braku laku...... ;)
Gotowy efekt zamieszczę jak się wysuszy ;)


2 komentarze:

  1. wiesz co,ja to cie podziwiam.Na pierwszy raz wybrałaś takie prace,że szczeka mi opadła.Ja to bym pewnie tylko jakąs kulkę utulała i tyle;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Zgadzam się z poprzedniczką. Od razu takie piękne obrazy tworzyć *.* Naprawdę pełen podziw z moje strony jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń