sobota, 8 stycznia 2011

........Coś z niczego............

Nie bójcie się, że będę Was już męczyć jajkami i innymi dekoracjami na Wielkanoc...nie ma obawy ;) Mam trochę fotek , które czekają w kolejce na publikację, więc póki co jeszcze na chwilę pozostanę w obecnym klimacie ;)

A to prace, które powstały na zasadzie " COŚ Z NICZEGO"

Świateczny stroik- był jedną z moich pierwszych prac, zrobiłam go 12 lat temu - nieźle się trzyma ;)
Jest zrobiony z ułamanej gałęzi sztucznej choinki oraz kilku drobnych elementów.... niby nic takiego super, ale wiem, że to sama zrobiłam i co roku zawieszam przy wejściu głównym do mojego mieszkanka ;)


A kolejne to kokardki na tegoroczny festyn w szkole córki. Panie z rady rodziców dały mi dwie rolki wstążki, każda raptem po 3 metry i miałam z nich coś stworzyć..... no cóż.... za dużo to ja nie miałam możliwości z przeźroczystej wstążki ;)  Dodałam pare elementów od siebie i powstały takie oto kokardki ;)
Najważniejsze, że się podobały ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz