niedziela, 16 stycznia 2011

PODAJ DALEJ

Planuję Candy na moim blogu, ale nadarzyła się okazja aby szybciej kogoś obdarować jakimś podarunkiem ;)
Zapisałam się na blogu Magdalenowe oraz Piwi do zabawy w "Podaj dalej"
Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w tej zabawie na moim blogu :)
Oto zasady:
1. Musisz posiadać blog- to zasada fundamentalna.
 
2. Pierwsze 3 osóby wpisujące się pod tym postem i wyrażające chęć udziału w zabawie zostaną obdarowane przeze mnie drobnym upominkiem. Przygotuję coś, co mam nadzieję sprawi komus miłą niespodziankę ;) 
Na wysłanie nagrody mam aż 365 dni, ale obiecuję, że niespodzianki dotrą do Wielkanocy!
 
3. Każda z tych 3 osób zamieszcza zabawę na swym blogu i czeka na kolejnych 3 szczęśliwców.
 
4. Każdy blogowicz może tylko 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.

4 komentarze:

  1. Oo, to Ja u Ciebie też będę pierwsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zapisuję. To moje trzecie "Podaj dalej". Chciałam z tym jeszcze poczekać, ale jak trafiłam na tą zabawę u Ciebie to wątpliwości minęły, bo zdolna z Ciebie osóbka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co powiesz na to jeśli i ja u Ciebie się zapisze... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a pewnie, że możesz :) ja tam się ciesze

    Tak więc moje drogie Blogowiczki mamy komplet ;D
    Poproszę o Wasze adresy, które podajcie mi na @
    paulina.w.132@wp.pl
    A ja już zaczęłam przygotowywac niespodzianki, o terminie wysyłki napiszę oczywiście na blogu ;) pozdrawiam i dzieki za udział w zabawie!!!!!

    OdpowiedzUsuń