sobota, 8 stycznia 2011

Konkursowa praca

Ostatnio brałam udział w konkusie na świąteczną bombkę na łamach bardzo ciekawego bloga:
Poniżej przedstwiam moją konkursową pracę. Niestety nie udało mi się zająć żadnego miejsca na podium, ale wcale się nie dziwię, ponieważ konkurencja była niesamowita !!!!
Wygrała piękna przestrzenna dekoracja w plastikowej bombce- CUDO!!!!! Zresztą ona też była moim faworytem, a osoba , która ją wykonała jest megautalentowana, bo zaglądałam na jej bloga :)

Moja bombka mogła się wydawać mało świąteczna w kolorystyce, ale tak to już jest, że szewc bez butów chodzi i ona jedna mi została, a to był warunek, aby bombka fizycznie istniała ,a nie tylko na zdjęciu ;)
No cóż, nie udało się trudno, ale ja na pewno nie raz jeszcze spróbuję, gdyż lubię takie konkursy ;) zawsze to pewna forma zabawy , a przy okazji można zobaczyć wspaniałe rzeczy tworzone przez inne pasjonatki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz