sobota, 4 czerwca 2011

Czas na spóżnione podziękowania.....

Znowu mnie tu trochę nie było.... niestety takie życie, że nie na wszystko wystarcza czasu ....

Na samym początku pragnę serdecznie podziękować Marzycielce z bloga uśpione-marzenia za piękny podarunek z zabawy PODAJ DALEJ ;)
Jak widać na załączonych fotkach dostałam od niej własnoręcznie uszytą kosmetyczkę, obrazek z wyhaftowanym motylkiem, który od razu spodobał się mojej córce ,i jest już u niej w pokoju ;)
Były jeszcze kawki, herbatki, słodkości...i słowo BYŁY jest właściwym określeniem, bo już wszystko zostało skonsumowane ;D
Przepraszam, że tak długo to trwało- to moje oficjalne podziękowanie ;)
W każdym razie za wszystko bardzo dziękuję i mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy na kolejnej blogowej zabawie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz