poniedziałek, 21 lutego 2011

Pierwsze koty za płoty.....

Interesuje mnie technika decoupage...pare rzeczy udało mi się w tej technice zrobić....efekty mogliście oglądać na kartach tego bloga.....
Jestem dopiero na początku tej przygody i jak obserwuję różne blogi to stwierdzam, że jeszcze bardzo duuuuuuuużoooo przede mną .... i mam obawy, że do pełnej perfekcji w tej dziecinie chyba nie dotrę ;O
W każdym razie próbuję i ostatnio wymyśliłam, aby wykorzystać moje styropianowe jajka nie tylko do upinania na nich wstążek.....
Na początku wygładziłam jajo, pomalowałam farbą akrylową, nakleiłam bardzo wesołą serwetkę, polakierowałam Fluggerem 70 ....wyszło jak wyszło.... jajko już znalazło właścicielkę i jest zamówienie na kolejne takie same.......

Wykonane na jajku styropianowym o wielkości 12 cm


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz