sobota, 9 czerwca 2012

Różności

Na początku pokażę Wam jaką piękną i niecodzienną kartkę zamówiłam u Eli z bloga moje pasje



Pochwalę się Wam również prześlicznymi domkami i czajniczkami, jakie dostałam od mojej psiapsiółki, która jak je zobaczyła od razu pomysłała o mnie i moich bombkach przestrzennych....
... czyż nie są śliczne ? !!! ....
Już kombinuję co by tu z nich zrobić ;)


A na koniec materiały, które przywiozłam z Australii i idealnie bedą pasowały na moje bombki materiałowe ;) . Materiały te kupiłam za śmiesznie małe pieniądze na wyprzedaży w sklepie, w którym mogłabym pracować do końca życia. Nie pamiętam czy Wam o nim pisałam na kartach mojego bloga? Chyba nie... wiec zrobie to teraz....
Sklep wielkości naszego OBI, w którym oprócz dekoracji do domu od poduszek, po art. gospodarstwa domowego itp. przechodzi się do wielkiej sali, gdzie jest dosłownie wszystko- wstążki, nici, igły, materiały, styropiany, wszystko do decu, wszystko do scrapowania... dostałam szoku i zginełam pomiędzy regałami.... mogłabym tam stracic majatek i wierzcie mi- niejedna z Was by tam oszalała z radości... tylko duzo gotówki lub dobra karta kredytowa musi byc w portfelu ;)

Ok idę wykorzystywać moje materiały... już się nie moge doczekać efektu ;)
...... tylko proszę nie śmiejcie się ze mnie, że w czerwcu rozmyslam o bombkach ale cóż, nie ma co tracić czasu ;)

2 komentarze:

  1. A tak się zastanawiałam dlaczego sie do mnie nie odezwałas a ty sobie po Australii jezdzisz,ozdoby przepiękne, a do takiego sklepu bym nie mogła wejść bo chyba z żalu by mi serce pękło jak bym sobie nie mogła kupić.Ja robię bombki cały rok bo robię w kolorach letnich jako ozdoby do okna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie teraz najlepiej robi się bombki :).
    Zazdroszczę wizyty w takim sklepie. Czekam z niecierpliwością na nowe twory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń