czwartek, 9 sierpnia 2012

Moje mega zamówienie zakończone...

Post WYMIANKOWY wstawiony, więc nadszedł czas na uzupełnienie zaległości.
Nie było mnie tu dawno .... ale byłam pochłonięta zamówieniem....mega zamówieniem....miały być bombki wstążkowe, bombki przestrzenne, dyńki, mikołaje, talerze i kielichy decu....oj było tego sporo .....

Tak więc prezentuję moje ostatnie poczynania......


 świeca 12 cm w technice decoupage

 kielich-lampion- wysokość 25 cm, technika decoupage





 Patery o średnicy 30 cm, technika decu





Bombki przestrzenne - zimowe miasteczko: średnica 16 cm, 12 cm, 6 cm



Mikołaj - w technice karczocha

 
 Dyńki w technice karczocha - wykonane na kulach 12 cm, 10 cm oraz 8cm

Wianek bożonarodzeniowy

Bombka 12cm


 Bombki 10cm






 Bombki 12cm i 8 cm


Bombki z wykorzystaniem tkaniny- średnica 12 cm


 Bombka 10 cm


 Bombka 12 cm





Do zobaczenia za jakiś czas... znikam na kilka dni, bo znowu przede mną dużo, dużo pracy.... ale będzie kilka nowości ;)
Miłego wieczoru!!!!






13 komentarzy:

  1. Wszystko jest urzekające, ale dyńki i mikołaj chyba zajmują 1 miejsce - exta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wszystko to I miejsce. Mistrzyni wszechstronna. Same piękności. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra:-) a ja się zastanawiałam ostatnio czy to nie za wcześnie na karczochy... niezłe masz tempo:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana produkcja niezła:)Ale efekt zadziwiający mikołajek superancki:)Talerze cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te Twoje dzieła:), podziwiam precyzję w karczochach, ja jeszcze do tego nie doszłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko śliczniutkie!!!!!!równiuteńkie,prześliczne MASZ BABO TALENT!!!!ojojoj też bym chciała ale brak mi cierpliwości!!!Serdecznie pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całą masę piękności stworzyłaś,tylko pogratulować ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne wszystkie rzeczy zrobiłaś. Jeszcze nie widziałam karczochowego Mikołajka i dyni. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Iza N-P.
    chica111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piekne rzeczy :) Sa wspaniałe, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności
    Dyńki są czadowe:)
    Bombki piękne jak zawsze, a zimowe miasteczka śliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)
    Http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  12. witam twoje bombki są cudowne ! mam pytanie
    dodałabyś zdjęcie jak krok po kroku robisz taką bombkę ze wstążek ? byłabym bardzo wdzięczna ponieważ nigdy mi nie wychodzi początek i koniec ;/ ty robisz takie śliczne zakończenia z tych cieniutkich wstążeczek ;*
    jestem zauroczona tym
    mam jeszcze pytanie czy sprzedajesz swoje bombki i jaka jest cena i wgl prosiłabym o odpowiedź na e-maila pewelina20@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :) .Dopiero tu trafiłam i zostaję :) . I Twoje decu i karczochy- każdy jeden są rewelacyjne ! Jest Pani niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń