czwartek, 9 sierpnia 2012

WYMIANKA po raz pierwszy

Witajcie!
Wracam po urlopie, po wykonaniu mega zamówienia, ale pierwszym postem nie będą moje ostatnie prace tylko WYMIANKA.
Zrobiłam przegląd mojego warsztatu, wszelkich pudeł i dzięki temu nazbierało się trochę rzeczy, na które może któraś z Was będzie miała ochotę się skusić?

Nie mam pojęcia jak organizuje się wymianki, ale spróbuję....
Mam do rozdania kilka fajnych zestawów różnych przuydasi i książek....

Zasady wymianki są następujące:
1) Kto pierwszy ten lepszy
2) Jedna osoba zapisuje się tylko na jeden zestaw
3)Wymiankowe przedmioty wysyłam max do 14 dni po wspisie na wymiankę
4) Od osób biorących udział w wymiance nie mam specjalnych wymagań oprócz uczciwej postawy.
5) W komentarzu proszę się wpisać oraz nr wybranego zestawu, podać mniej więcej co się dla mnie przygotuje w zamian; jeśli nie wiecie co przygotujecie to napiszcie NIESPODZIANKA
6)Po dokonaniu wpisu proszę o wysłanie swojego adresu, na który mam wysłać paczkę pwardowska@wp.pl
7) Na zapisy czekam do końca września

 Nie mam sprecyzowanego tematu wymianki.... nie ukrywam jednak, że bardzo ucieszyłabym się
z przedmiotów tj. lalka Tilda, jakaś bizuteria- sutasz mile widziany ;) może być coś do kuchni w kolorach bieli i czerwieni, cieszyłabym się z jakiś materiałów-kawałków tkanin .... zresztą wymyślcie coś same zgodnie z Waszą wyobrażnią i możliwościami .... to były tylko takie moje podpowiedzi.
Poniżej przedstawiam przygotowane zestawy:
ZESTAW I - BIBLIOTECZKA DLA HAFCIARKI

ZESTAW II- PRZYDASIE DLA HAFCIARKI- na ten zestaw zapisała się już Iwona

ZESTAW III- DLA ROMANTYCZKI

ZESTAW IV- DLA OCZYTANEJ

To zaczynamy ;)
Serdecznie zapraszam do wymianki, bo już szykuję kolejną ;)
Pozdrawiam ;)
- Paula





5 komentarzy:

  1. Chętnie przygarnęła bym drugi zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabym zainteresowana ostatnim zestawem, przygotuję niespodziankę. ;) Przy okazji zapraszam na mojego bloga równie z wymianką: www.taka-dziwnaa.blog.onet.pl
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Byłabym zainteresowana zestawem III dla romantyczki :)
    W zamian przygotuję co zechcesz lub niespodziankę :P
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam jestem tutaj nowa i nie wiem czy mogla bym skorzystac z takich wymianek ... Napisz mi prosze na co wymieniacie te wspanialosci, mnie zainteresowalo to dla Oczytanej :) Atak wogole czy to jest aktualne :) Chciaam sie jeszcze zapytac czy sprzedajesz swoje prace ? Bardzo bede wdzieczna za odpowiedz jesli mozna to prosze na wioletta2810@wp.pl

    Pozdrawiam Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) chyba nikt nie jest zainteresowany zestawem I więc jeśli mogę to poproszę:) w zamian zrobię niespodziankę:) mail w zakładce 'o mnie' na moim blogu:)
    pozdrawiam sonea

    OdpowiedzUsuń