piątek, 19 listopada 2010

Witajcie w mym kolorowym świecie.....

          Wybiła północ.... i może to akurat ten moment aby rozpocząć coś nowego...... ale straszyć tu mam nadzieję nie będę....... :D
Już od bardzo dawna miałam zamysł to zrobić......ba .......nawet zrobiłam..........założyłam bloga, jednak przyznam się szczerze, że go wykasowałam........
To nie był ten moment, to nie było to natchnienie.....ale mam nadzieję, że teraz jest właściwy czas.
Do tej pory prowadziłam Fotologa z moimi pracami, jednak nie było to tak do końca to,co sobie wymysliłam.....

           I tak słowem wstępu pragnę zaprosić wszystkie osoby, których pasją jest tworzenie do odwiedzania tej strony....
Ja mam takie pasje od wczesnych lat mego dzieciństwa.....
Pamiętam moje pierwsze przygody z maszyną do szycia, .......... z drutami, które dostałam od babci wraz z siatką kolorowych kłębków wełny, ............ z ramą do gobelinu, którą zrobił mi mój kochany dziadek......
I tak z roku na rok było tego coraz więcej......... szkoda, że nie zostało to uwiecznione na zdjęciach...... ale jest kilka przedmiotów, które zostały gdzieś tam w szafie..... lub u osób mi bliskich... więc może kiedyś obfotografuję  ;)
Były więc sukienki, ubranka dla lalek, szaliki - jako prezenty świąteczne, poszewki na poduchy, torebka z spodni jeansowych, kartki świąteczne .... już sama tego wszystkiego nie pamietam....
Później nadszedł czas na haft krzyżykowy... od kartek świątecznych, potem po kolejne obrazy..... to mnie odpręża.... nawet bardzo........
Ostatnio zafascynowała mnie technika decoupage...jednak w tej dziedzinie muszę sie jeszcze wiele nauczyć... ale z wielkim zainteresowaniem oglądam wszelkie prace, publikacje z tym zwiazane...gdyż jest to niesamowite , co można wyczarować z kolorowych serwetek........jak zwykłe rzeczy, czasem bezbarwne, często zapomniane dostają drugie życie..... jest to niesamowity świat....

            Jednak od roku główną moją pasją są ozdoby z wstążek satynowych upinanych na styropianowe formy..... zaczęłam przed poprzednimi "Mikołajkami" i tak jest do dziś...i jeszcze potrwa.....

Jest wiele rzeczy i pasji do odkrycia...a ja staram się odkrywać je każdego dnia.....tak więc witajcie w mym kolorowym świecie.......
Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz