niedziela, 21 listopada 2010

I tak właśnie to się zaczęło........

Techniką decoupage interesuję się już od bardzo dawna........ czytam dużo na ten temat, mam w domu trochę literatury.......jednak do tej pory zazwyczaj podziwiałam wykonane przedmioty i kupowałam już gotowe........
Zamiary abym sama zacząć robić coś w tej dziedzinie krążyły w mojej głowie od bardzo dawna.....
Zaczęło sie od zbierania serwetek.........w końcu od czegoś trzeba ;) .....zaczęłam sama...na fotce taka skromna kolekcja.......potem włączyła się w to cała rodzina  oraz znajomi ...i już mogę się pochwalić sporą serwetkową kolekcją .......... ;)



We wrześniu tego roku rozpoczęłam pierwsze prace techniką decoupage ..... i powiem szczerze, że myślałam, iż to będzie łatwiejsze......
Te całe wyklejanki jak to mówi moja sis ,są bardziej pracochłonne niż moje bombki i jajka ........ Ale nic...ja tak łatwo się nie dam....na razie jestem pełna wiary w to co robię........więc może się uda....wyniki mojej pracy możecie zobaczyć w kolejnych postach....... sami to ocenicie.....tylko proszę......bądźcie dla mnie łaskawi ... to są dopiero początki....... a ja wtedy uciekam popracować...


Oto pierwsze prace:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz