poniedziałek, 11 kwietnia 2011

"Karczochowa" szkatułka na biżuterię



Szkatułka powstała w sumie przypakiem.... kiedyś w necie natknęłam się na taką różaną szkatułkę wykonana z różnych materiałów i spróboałam zrobić coś w tym stylu tylko dzięki wstażkom.
Na początku były kombinacje od czego zacząć,  a na czym skończyć ;) ale się udało.... ja z efektu byłam bardzo zadowolona....tymbardziej, że to pierwszy egzemplarz ;)
Mam nadzieję, że nowej właścicielce, która to wygrała ją u mnie w CANDY również przypadnie do gustu! :D





Spód wykonałam poprzez plecionkę wstążki o szerokości 3,5 cm



Środek wyłożony filcem

A tak już zapakowana szkatułeczka, a w środku biżuteryjna niespodzianka ;)


Kolejna w planie...tym razem zrobię dla siebie ;) , bo jak zwykle szewc bez butów chodzi...ale zapewne wiecie jak to jest ;) ?!?!


6 komentarzy:

  1. Jest śliczniutka, ten wzorek na wieczku jest rewelacyjny, a kolorki jeszcze dodają uroku

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta szkatułka... Kolorki są rewelacyjne... Baaardzo mi przypadła do gustu :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle pozytywnie mnie zaskakujesz. Szkatułka to prawdziwe dzieło sztuki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka cudowna i z pewnością na tej drugiej dla Siebie nie skończysz :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudna, zazdroszczę Ci gustu i zdolności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń