wtorek, 10 kwietnia 2012

Podaj DALEJ- ostatnia przesyłka

W zeszłym roku brałam udział w zabawie PODAJ DALEJ
Podczas mojego pobytu na Antypodach dotarła do mnie ostatnia przesyłka od PIWI odskocznia-piwi , tak więc trzeba uznać tę zabawę za zamkniętą.... jednak fajne było takie oczekiwanie i niewiadoma, co będzie w przesyłkach... może za jakiś czas trzeba będzie powtórzyć ? Ciekawe czy ktoś by chciał się zgłosić?

Nie spodziewałam się tylu niespodzianek, a tu czekało na mnie wiele ciekawych rzeczy ;) zresztą sami zobaczcie :




Dziękuję bardzo PIWI za wszystkie niespodzianki.... trafiłaś z kolorami idealnie, bo wybrałaś moje dwa ulubione!!!!

1 komentarz:

  1. Faktycznie troszkę się musiałaś naczekać, ale cieszę się że wreszcie znalazłam trochę czasu by sfinalizować tę zabawę. A przede wszystkim raduję się, że trafiłam z kolorami i upominek się spodobał. ;))

    OdpowiedzUsuń