środa, 11 kwietnia 2012

Tym razem coś dla siebie ...

... dokładnie...nadszedł czas na zmiany ...

Zawsze byłam osobą, która nie miała żadnej swojej pracy...
Bomki, jajka i inne takie tam wędrowały zawsze do nowych właścicieli....
Na Wielkanoc zrobiłam w końcu kilka jajek dla SIEBIE, a wczoraj zaczęłam szkutułkę na biżu... przed chwilką skończyłam, więc na gorąco wrzucam foteczki... ;)

Nie wiem czy pamiętacie jej poprzedniczkę, która była nagrodą w moim CANDY .... karczochowa-szkatułka-na-bizuterię
Styropianowe szkatuły miałam już kupione spory czas temu.... i tak sobie leżały, i leżały .... aż w końcu wczoraj dostałam natchnienia ;D

Włączyłam sobie mój lubiony "Przepis na życie" odcinek bieżący, później kolejny na necie i tak wbijałam te szpileczki, i jak ten świastak ... w moim przypadku zwijałam wstążki w zgrabne trójkąciki ;)

Szkałutkę zrobiłam już z myślą o nowym M... w sumie można powiedzieć , że o nowym D.... gdzie w sypialni na pewno znajdzie się toaletka, na niej piękny storczyk, ulubione perfumy, i szkatułka w moich ulubionych kolorach .... :D .... kiedyś wrzucę fotki :)

I oto wynik mojej ponad 6 h pracy... sami oceńcie !!!








15 komentarzy:

  1. Szczęka mi opadła. Przepiękna ta szkatułka. Wspaniały pomysł i mistrzowskie wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za przepiekny komentarz twoja praca jest CUDOWNA

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak jej poprzedniczka jest śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, takiego cuda. Dobrze czasami zrobić coś dla siebie. Jeśli pozwolisz to chciałabym wykorzystać Twój pomysł na taką szkatułkę dla siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow! Robi wrażenie-jaka elegancka! Piękna..., podziwiam,jak Ci to równiutko wychodzi-jakaś czarna magia dla mnie. Co do spotkania,to baaaardzo chętnie-możemy się umówić na jakieś decou dłubanki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękna szkatułka, taka elegancka. Na pewno będzie pięknie wyglądała w sypialni, na toaletce. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudo! nie pomyślałabym, że jest tak zrobiona - piękna i w czarnym kolorze z dodatkiem złotego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka jest naprawde wspaniała. Tylko podziwiać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca! Elegancka szkatułka :-) gratuluję wytrwałości.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow... cudo, lecę szukać szkatułek;-) mam nadzieję, że nie pogniewasz się jak "podkradnę" Twój pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuu, nie znalazłam nigdzie szkatułek... gdzie je można kupić?

      Usuń
  11. Jest cudowna, elegancka i te kolory. Wykonanie perfekt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. :O jestem w szoku, pierwszy raz widzę coś innego niż jajka i bombki wykonane tą techniką !! Prawdziwe małe dzieła sztuki ! Cudowne, jestem pod wielkim wrażeniem ! Szkatułki- obie- są przepiękne. zastanawiam się gdzie dorwałaś styropianowe elementy, nigdzie nie widziałam takich, albo nie zwróciłam uwagi..

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znalazłam nigdzie styropianowych szkatułek:-(
    masz może dane tego sprzedawcy z allegro u którego kupiłaś szkatułki?

    OdpowiedzUsuń